niedziela, 18 czerwca 2017

VII TURNUS, dzień 1-2, 17-18 czerwca 2017r













Dnia 17 Czerwca 2017 roku.

Wstałem o godzinie szóstej rano no i ogoliłem twarz ,wyperfumowałem się cały i dopakowałem całą resztę rzeczy potrzebnych, następnie wziąłem założyłem plecak na plecy wziąłem w dłonie torbę podróżną a babcia pomogła mi przywieść walizkę. Przyjechaliśmy z babcią do Mieszkania Treningowego Chronionego. Najukochańszej babci zrobiłem herbatę a sobie kawę w trakcie zaniosłem swój bagaż i rozpakowałem się do szafy dwudrzwiowej. Potem odprowadziliśmy z Szanownym Panem Terapeutą Marcinem moją babcię na przystanek tramwajowy Golędzinów gdy nadjeżdżała dwudziestka to się pożegnałem z babcią i we dwóch wróciliśmy do Mieszkania, następnie zapoznaliśmy się z mieszkańcami. Potem z Panem Marcinem przygotowywaliśmy obiad dziś na obiad był kotlet schabowy z ziemniakami oraz zupa jarzynowa, po obiadku sprzątaliśmy następnie poszliśmy na spacer w stronę hula kula i jak wracaliśmy z powrotem weszliśmy do sklepu aby Iza kupiła gazetę  


Dnia 18 czerwca 2017 roku.

Dziś rano wstaliśmy wyszykowaliśmy się do zrobienia śniadania. Następnie sprzątnęliśmy po śniadaniu, potem poszedłem kupić olej rzepakowy do usmażenia kotletów i ugotowaliśmy ziemniaki na obiad potem posprzątaliśmy po obiedzie. Następnie mieliśmy wolny czas po obiedzie. Potem poszliśmy na zakupy, wróciliśmy do mieszkania i szykowaliśmy kolację po kolacji sprzątnęliśmy.
Sebastian Zieliński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz