niedziela, 18 marca 2018

XVI turnus, 18.03.2018

zjedliśmy śniadanie potem poszliśmy do kościoła  i wróciliśmy do domu i zjedliśmy obiad
 dzisaj byliśmy u pani ani u niej w domu  . nasze koleżnaki agnieszka z dominiką i  panią anią  poszli do kośćioła a my rozmawiałyśmy o sobie  potem  było  nam trochę smutno i  nudno  bo  było nam chłodno  a potem jak wrócili  zrobiliśmy herbaciane przyjęcie   ja   mówiłam trochę  o sobie i o moim chłopaku  malowałam swoje kolorowanki i podkreślałam  swoje ukochane sielale  a pani kasia z  agnieszaką i panią anią rozmiawiały o rodzinie  agi  ja tak się  uśmiałam że  miałam łzy w oczach    a pani ania   zatrośczyła się o nas  i dała nam przezenty  i wysłodiła nas ciasteczkami z marmoladą malinwą  i pyszną owocową herbatką potem wrociliśmy   do mieszkania treningowego i zrobiliśmy  2 daniowy  obiad dzisaj i na jutro    ja tęskniłam  za panią jolą i kubą frelkiem    kochanie jeśli czytasz nasz bloog to pamętaj o nas    kocham cie . Aleksandra siennicka , agnieszka cieślik  dominika burger i pani kasia  i sebistian śniarowski,  czytajczi asz bloog   widzimy się  jutro w szkole  buzka bardziej kochani.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz