wtorek, 28 marca 2017

Turnus IV, dzień siódmy, 28.03.2017

Rano wstaliśmy za wcześnie o godz 5:00 była jeszcze noc ubraliśmy się i zjedliśmy śniadanie. Na śniadanie były kanapki i była herbat. Mieliśmy jeszcze trochę czasu, więc przez ten czas ogarnęliśmy
pokoje i powoli szykowaliśmy się do szkoły. Dzisiaj trwały rekolekcje z siostrami zakonnymi. Po szkole byliśmy na spacerze po Starym Mieście. Było bardzo ciepło i świeciło słońce. Wróciliśmy do mieszkania treningowego i jeszcze zaszliśmy do sklepu by kupić ser i chleb. W mieszkaniu treningowym Radek odkurzał mieszkanie a ja myłam podłogi i podlewałam kwiaty Dominika , Radek , Michał i ja szykowaliśmy się na środę do szkoły. Na kolację były pyzy. Dominika i ja odrabialiśmy polski, ja wyrzucałam  śmieci. To był niezapomniany dzień. Pozdrawiają Radek, Dominika, Michał i Joanna.
Spisała Joanna Złamaniec.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz