środa, 17 maja 2017

VI turnus - dzień czwarty- 17.05. 2017

Dzisiaj przyszliśmy  około  czwartej.  Zostawimy plecaki i poszliśmy z panią Magdą do Lewiatana po produkty żeby zrobić spaghetti na obiad. Koleżanka Ania umyła pieczarki i je pokroiła. Ja w tym czasie wlałem olej do patelni i smażyłem mięso. Rafał gotował makaron. Posolono makaron. Po spaghetti pospątaliśmy mieszkanie. Ja myłem toalety, Ania myła mopem podłogi a Rafał odkurzał. Potem zrobiliśmy sobie herbatę, pojedliśmy paluszki a po "Faktach" kolacja - tosty z salami, serem żółtym, a po kolacji poszedłem się umyć i oglądałem telewizję. (Przemek)

Ja miałem dziś występ. Dziesięciolecie placówki. Wypiłem herbatkę, jadłem batona, kanapkę, mandarynkę. Grałem w piłkę z kolegami. Jadłem kolację. Piłem herbatę. Pakowałem naczynia do zmywarki. Przygotowywałem tosty.To wszystko. (Michał)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz