czwartek, 27 września 2018

XXII Turnus - 27.09.2018 (czwartek)

Rano staliszmy z łusa  ubieraliszmy się poszliszmy do kuni  robiła śadania Ola  po śadaniu  hował do zmywalki naczynia to Michał ubieliszmy się  kurtki i buty i już wysliszmy z mieszkania do szkoły jechaliszmy do szkoły trawajem wyszliszmy z trawaju poszliszmy spacerem o szkoły  lieliszmy lekciej religoe jak koczliszmy lekcie poszlimy do klasy ja miałam urodzinuy zaproszłam  sytkie klasy poszli do nas  do klasy jak koczliszsmy syte lekije to byliszmy setlicy czekaliszmy na panią anie zotaliszmy plecaki do auta sulakaliszmy swieczki sklepu żabka jak tam nie było to pochaliszmy do akadi na zakupy robyliszmy wielie zakupy na rano na śiadania i do szkoły  ruczliszmy do mieszkania robiliszmy kolacie robł Michał z panią Anią jedliliszmy pizza a Ola jadwał czekioladę pizza a po kolacij miekiszmy czas wolny do godzniy 19.00 robił Kuba i Michał moje urodzny mieszkaniu ja zotałam prezety o  Kuby i Oli  i od Michał Kuba dał mi kolcyki a Ola dał mi perchury a do michała zostałam czekodatki i oglądaliszmy mecz wygała grupa polska  3/0  a teraz idziemy się myć i śpać  dobranoc i kolorowy snen  to napiszała pati 















    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz