czwartek, 6 lipca 2017

VII turnus, 6 lipca 2017

Dzisiaj wszyscy wstaliśmy wyszykowaliśmy się na śniadanie potem zrobili sobie śniadanie do W.T.Z. Po powrocie byłem na zakupach  i kupiłem cukier i mleko i oddałemzakupy i pieniądze Pani Kasi. Na obiad było przygotowane spagetti po obiedzie naczynia włożyliśmy  do zmywarki. Potem Pani Kasieńka zrobiła nam zdjęcie. Następnie przygotowywaliśmy kolację były kanapki z wędliną i herbata. sprzątneliśmy naczynia do zmywarki. Bardzo podobał mi się Turnus i chciałbym być jeszcze nie raz a nawet kilka razy ponieważ są mili terapeuci i mieszkańcy oraz przemiła atmosfera i czuję się jak u siebie w domu. Jestem bardzo szczęśliwy z turnusu ponieważ bardzo dużo się nauczyłem jak dbać o prawdziwy swój dom. SEBASTIAN TUCHOWSKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz