poniedziałek, 3 lipca 2017

VII turnus - 3 lipca






















Dzisiaj rano wstałam i wypiłam kawe, zjadłam sniadanie i zrobiłam kanapke z salami i wyszykowalam się na warsztaty. Przyjechała pani Magda po zajęciach i potem poszliśmy do sklepu. Potem jak przyszłam to wstawiłam pranie i Ada odkurzyła, ja potem myłam podłogę i składałam pranie i powiesiłam pranie. Dużo sie[B1]  smialam z Sebastianem. Troche kolorowalam. Wzielam prysznic i zaraz spac.
Iza

 [B1]



Dzisiaj rano wstałam i wypiłam kawe, zjadłam sniadanie i zrobiłam kanapke z salami i wyszykowalam się na warsztaty. Przyjechała pani Magda po zajęciach i potem poszliśmy do sklepu. Potem jak przyszłam to wstawiłam pranie i Ada odkurzyła, ja potem myłam podłogę i składałam pranie i powiesiłam pranie. Dużo sie smialam z Sebastianem. Troche kolorowalam. Wzielam prysznic i zaraz spac.
Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz