piątek, 7 kwietnia 2017

IV turnus piątek 7.04

Wstaliśmy o godzinie 6 00 ja wstałam pięć po szóstej wzięłam lek i się ubrałam. Pościeliłam łóżko
i poszłam do kuchni na śniadanie było mleko i kanapki oraz herbata.  po śniadaniu poszliśmy do
szkoły było superowo, po zakończonych lekcjach poszliśmy na świetlicę. Czekaliśmy na Panią
Kasię Paszkowską o godzinie 15 00 przyszła po nas na świetlicę. Ubraliśmy się i wyszliśmy ze
szkoły gdy dotarliśmy do mieszkania chronionego Michał z Panią Kasią przyrządzał obiad  było
spagettii . Z łososiem i szpinakiem  był odpoczynek grałam z chłopakami w
hinczyka  potem były porządki ja odkurzałam  korytarz jeszcze wyrzucałam śmieci i zmywałam naczynia. Dominika zmywała podłogi a Michał rozwieszał pranie Radek przygotował śniadanie i mył toalety.
pozdrawiamy Dominika , Radek , Michał i Asia.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz