czwartek, 20 kwietnia 2017

V turnus - pierwszy dzień - 20 kwietnia - czwartek

Przyszłam mamą pod blokiem zadzwoniłam domofonem ale nikogo nie było więc poczekaliśmy 10 15 minut i przyjechała Pani Kasia i weszliśmy do bloku Pani Kasia otworzyła drzwi i weszliśmy do mieszkania zdjęłam kurtkę i buty poszłam się rozpakować i przyjechała Pani Magda kiedy już się rozpakowałam poszłam do kuchni robiłam wszystkim herbatę dorośli rozmawiali później przyszedł Paweł z mamą i on poszedł się rozpakować potem rodzice poszli do domu później poszli opiekunowie wieczorem przyszedł Tomek i się rozpakowywał wieczorem robiliśmy kolację później się wykąpiemy i pójdziemy spać do był zakręcony ale bardzo fajny dzień.
                                                                                                    Aleksandra Mamińska


Przyjechałem do mieszkania z tatą tutaj była już mama i się rozpakowałem. Po rozpakowaniu przygotowałem z Olą kolację, którą zjedliśmy. Po kolacji omówiliśmy regulamin i napisaliśmy dyżury. Zaraz się wykąpię i pójdę spać. Podobał się mi dzień.
   Tomek Zamecki











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz